niedziela, 2 listopada 2014

WAŻNA INFORMACJA

OKEJ, WIEM, DŁUGO MNIE NIE BYŁO. TAK, MÓWIĘ MNIE, BO NATALIA ODESZŁA OD TŁUMACZENIA. NIE BĘDĘ SIĘ WAM USPRAWIEDLIWIAĆ, BO NIE MUSZĘ, NIE BYŁO MNIE TO NIE BYŁO. WIĘC PRZEJDŹMY DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH. WRACAM DO TŁUMACZENIA. SZCZĘŚLIWI? MAM NADZIEJĘ. ALE ROZDZIAŁU NIE DODAM W CIĄGU DWÓCH TYGODNI, BO PO PIERWSZE MAM DUŻO NAUKI, A W DŁUGI WEEKEND PRZYJEŻDŻA DO MNIE PRZYJACIÓŁKA. KAPISZI? MAM NADZIEJĘ, ŻE TAK. OGÓLNIE POSTARAM SIĘ DODAWAĆ ROZDZIAŁY SYSTEMATYCZNIE, JAK DOBRZE PÓJDZIE RAZ NA TYDZIEŃ, ALE DOPIERO W DRUGIEJ POŁOWIE LISTOPADA. UMOWA JEST TAKA, ŻE ŁADNIE KOMENTUJECIE, TO ZNACZY, ŻE PISZECIE ŁADNE I DŁUGIE KOMENTARZE. CO DO INFORMOWANIA NA TT NIE WIEM CZY BĘDĘ TO DALEJ ROBIĆ, BO USUNĘŁAM KONTO, PRZYWRACAM JE TYLKO RAZ NA MIESIĄC. JAK KTOŚ JEST CHĘTNY DO POMOCY W TŁUMACZENIU TO ZAPRASZAM.
JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA KIERUJE WAS NA MOJEGO ASKA  (w razie jak nie działa - ask.fm/rzsl )
JEŚLI IDZIECIE NA TAKI UKŁAD, MACIE JAKIEŚ ALE CZY COŚ TO PISZCIE W KOMENTARZACH POD TYM POSTEM LUB NA ASKU. OGÓLNIE JEŚLI WIDZICIE TEN POST TO GO SKOMENTUJCIE CZY JESTEŚCIE ZA, BO CHCE ZOBACZYĆ JAKI BĘDZIE ODZEW.
NO TO CHYBA NA TYLE, RESZTĘ POZOSTAWIAM WAM.
YO, KOSIA.

16 komentarzy:

  1. No ok rozumiem ale nie musialas być taka niemała...
    ale fajnie ze znowu będzie tłumaczone to ff bo jest tego warte

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, cieszę sie ze tłumaczysz to opowiadanie bo to jedno z moich ulubionych wiec liczę na to ze je skończysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem. Moim zdaniem taki układ jest okej. Masz tez swoje życie szkołę i tak dalej dlatego Cie rozumiem. Blog jest bardzo fajny i cieszy mnie to że chcesz go dalej prowadzić. Trzymam za Ciebie kciuki i czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz. Szczerze wgl mnie nie zachęciłaś na dalsze czytanie a bardzo lubiłam wasze tłumaczenie. Takie masz podejście ze ze wszystkiego człowiekowi odechciewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci nie pasuje to czytaj sobie po angielsku, podejście mam normalne a jak ci nie pasuje to twój problem, nie mój.

      Usuń
  5. Mi pasuje taki układ :) Cieszę się że powracasz z tłumaczeniem szczerze to już nie mogę się doczekać kooolejnego rodziału

    OdpowiedzUsuń
  6. super :* ciesze się ze będziesz dalej to tlumaczyc <3 czekam na rozdzial z niecierpliwoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówisz jak do jakiś podwładnych zluzuj dziewczyno bo zachowujesz sie jak suka i myślisz że jesteś fajna ?! ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że wracasz tylko dlaczego jesteś taka wredna szczerze to mam gdzieś to opowiadanie jeżeli ty zachowujesz się jak idiotka to twój wyburzenia.Słuchaj robisz wielką afere że będziesz tłumaczyć naprawdę zabytek łaski.KAPISZI!!!! Nieznosze osób ktore mają wielki żal że skończą coś czego zaczęły.I przestań obrażać czytelników takim zachowaniem daleko nie dojdziesz.

    PS.Chciałaś długi komentarz proszę bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci tak bardzo przeszkadza moje zachowanie to najzwyczajniej w świecie, po prostu nie czytaj mojego tlumaczenia. I następnym razem jak coś piszesz, to pisz bez slownika, bo twoja wypowiedz nie ma sensu.

      Usuń
  9. Fajnie, że wracasz do tłumaczenie. Mam nadzieję, że znajdziesz kogoś do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że dodasz niedługo siódmy bo w tym czasie kiedy cię nie było i nie tłumaczyłaś zdąrzyłam przeczytać to tłumaczenie z 20 razy i zdarzyło mi się dwa razy na dzień więc może dodasz następny przed świętami? Trochę nie miło że karzesz nam czekać na coś co powinno dawać tobie przyjemność i dajesz takie a nie inne wymówki ale to twoja sprawa i dopóki MÓWISZ że będziesz tłumaczyć to okej :/ do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tracisz sporo czytelnikow chociaz i tak juz zostalo ich w chuj malo jesli mowiisz ze bedzie pod koniec listopada okej, mowisz ze bedzie przed nowym rokiem to ok a oba terminy juz minely oklamujesz nas liczymy na cb ale tak jak to wyglada to nie ma sensu dodasz rozdzial ok ale naztepnego kiedy mamy sie zpodziewac za pol roku wiem ze zaraz bedziesz sie spinac ze jak nie chce moge nie czytac ale kocham tego bloga i mi zalezy. Jesli czetam i cos mi sie podoba chce doczytac do konca rozumiem ze maswoje zycie ale skoro sie za to zabralas sciagnelas na sb obowiazek i muzisz zawalczyc pokazac ze tb tez zalezy na tem bloku nie wymagaj potem 60 kometarzy skoro my nie mozemy wymagac od cb to nie jest hejt tylko po prostu chciala bym zebys nas zrozumiala ty pewnie tez czetasz jakies ff i sie wpieniasz ze nie ma rizdzialu na czas a jak my sie czujemy skoro rozdzial dodajesz co 3-5 miesiecy :/ -TBG

    OdpowiedzUsuń
  12. JESTEŚCIE ŻALOSNE TYLE WAM POWIEM :)))) ODDAJCIE KOMUŚ INNEMU TLUMACZENIE SKORO NAWET NIE MACIE TYLE ODWAGI ŻEBY SIE PRZYZNAĆ ŻE SPIEPRZYLYSCIE TO

    OdpowiedzUsuń
  13. Do czytelników którzy czekają na rozdział kilka miesięcy należałoby mieć odrobinę szacunku

    OdpowiedzUsuń